.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی:
عملکرد اقتصادی دولت تولید کننده‌ها را به زانو درآورد
شمال نیوز:دولت خودش هم به عملکرد ضعیفش واقف است ولی علت این ضعف را به تحریم‌ها نسبت می‌دهد حال آنکه ما نظر دیگری دهیم.

 مهرداد لاهوتی درباره عملکرد اقتصادی دولت گفت: دولت خودش هم به عملکرد ضعیفش واقف است ولی علت این ضعف را به تحریم‌ها نسبت می‌دهد حال آنکه ما نظر دیگری دهیم.

به گزارش شمال نیوز نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نهم به ایلنا افزود: دشمنی دشمنان ما، موضوع تازه‌ای نبود و لذا دولت باید آمادگی لازم را ایجاد می‌کرد تا آسیب‌های ناشی از تحریم را کاهش دهد ولی این کار را نکرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس اجرای نادرست قانون هدفمندی یارانه‌ها را از دیگر ناتوانی‌های دولت برشمرد و گفت: وقتی قیمت ارز بالا رفت، انتظار داشتیم نگاه به صادرات افزایش و نگاه به واردات کاهش یابد ولی نگاه به واردات به قدری افزایش یافت که تولید کننده‌ها را به زانو درآورد.

وی به دیگر ضعفهای دولت در حوزه‌های خودرو و ناوگان هوایی اشاره کرد و افزود: افزایش غیر منطقی خودرو‌ها و عدم نظارت صحیح، مردم را گرفتار کرده است پس چه کسی باید تدبیر می‌کرد؟ آیا این از وظایف دولت نیست؟

لاهوتی افزود: محدود کردن شرکت هواپیمایی و نادیده گرفتن ۵۰ هزار دلار نیاز ارزی ناوگان هوایی کشور موجب افزایش ۷۰ درصدی قیمت‌ها در این بخش شد آیا این بخش هم قابل تدبیر نبود؟

این نماینده مردم لنگرود از عدم ترخیص دارو از گمرک کشور نیز به شدت انتقاد کرد و گفت: داروهای مورد نیاز کشور در گمرک دپو نشده است؟ چرا؟ چون وزارت بهداشت موفق نشده مدارکی در اختیار بانک مرکزی قرار دهد که نیاز به ارز مرجع را توجیه کند؟ یا به این دلیل که این دارو‌ها در داخل تولید می‌شوند؟ آیا این ناهماهنگی قابل توجیه است؟اگر دارو داشتیم چرا وارد شد، حال که وارد نشده و قابل عودت نیست چرا در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس از ۲۰ نمره، ۵/۹ نمره به دولت در آخرین سال‌های فعالیتش داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 فروردين 1392
آقای لاهوتی بنده شهروند لنگرودی ام چند تا سوال از شما دارم البته تمام لنگرودیها دارن !ا- کنار گذر لنگرود با وجود ملی بودن پروژه چند سال دیگه باید لاکپشتی جلو بره و ما هر سال شاهد ترافیگ سنگین حتی تو روزهای عادی باشیم ؟ 2-طرح بندر تجاری تفریحی چمخاله که چندی سال کلید خورده و چرا باخرید زمینهای اون منطقه توسط شخصی به ویلا سازی اختصاص پیدا کرده و اساسا چرا فروخته شده که الان برسر تصاحبش دعوای حقوقی دارین ؟ 3- پروژه تله کابین پارک فجر تا ارتفاعات آبچالگی که گیر کرد توی چاله و قول دادین دور دوم نمایندگیتون اولویت اول باشه الان اولویت چندمه ؟ 4-پروژه مسکن مهر که قسمتی از تالاب بین المللی و خشک کردید و رو اون ساختیتد و الان چند واحدش نشست کرده تکلیفش چی میشه ؟ سوال آخرم : این پروژه ها که مربوط به کمیسون فرهنگی نمیشه ؟! حالا به نظر خودتون از 20 چند نمره به کمیسون عمران بدیم انصاف رو رعایت کردیم ؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.